( vl | 2021. 06. 26., szo – 04:20 )

Én jártam így. Rendeltem egy kisszériás, ezért csak a gyárból rendelhetőként beszerezhető Mofém csapot egy régi csap helyére, aminek a cseréjével nem volt kedvem túl sokat szopni. A cseredarabról lehetett tudni, hogy passzolni fog a régi helyére, más csapoknál meg nekem kellett volna kísérletezni, meg visszavinni, ha nem jó, meg ilyen baromságok. Vagy hívni egy szakembert, aki nyilván úgy csinálta volna, hogy neki kényelmes legyen. Minden boltban, amelyiket megkérdeztem, vagy eleve nem is árulták ezt, vagy azt mondták, hogy ez csak rendelésre, katalógusból, nekik is szopás így, nekem is az lesz, kvázi ne akarjak ilyet. Ahonnan végül megrendeltem, az egy rendes webbolt volt, de eléggé 2000-es évek designja, szóval akár bazi régi is lehetett. Viszont a teljes termékpaletta kint volt, gyári cikkszámokkal (így találtam rájuk), részletes adatokkal, fotóval. Innen megrendeltem, kaptam visszaigazolást automatikusan, szóval látszólag minden jónak tűnt. Majd nem történt semmit. Eltelt két hét, még mindig semmi. A harmadik héten írtam nekik egy mailt, hogy wtf. Két nap múlva válaszoltak, hogy megrendelték, majd szólnak, ha megérkezett. És tényleg, kb. 4 hét után szóltak, hogy lehet érte menni. És akkor kiderült, hogy ez egy rendes bolt, ami amúgy webboltot is fenntart, de a dolgozók kb. folyamatosan az ügyfeleket szolgálják ki vagy telefonálnak. Ezért tartott nekik két napig megválaszolni egy emailt...