( andrej_ | 2021. 06. 25., p – 08:35 )

Node nem vettek. Perpill a motorvonat piacon 2-4 éves vállalási idő az _első_ szerelvény leszállítása. Itt a "még vesznek" azt jelenti, hogy legalább 30-50 5-6 részes Flirt és 15-20 5-7 részes KISS kellene hirtelen és akkor megint csak Budapest kapott a jóból. Ha a másutt írt elővárosi vasútfejlesztéseket sikerült meglépni, akkor nem ennyit, hanem a dupláját lesz szükséges beszerezni. Ezen az javíthat, hogy végre elkészül a központi átmenő pályaudvaros megoldás, hogy a vonatok ne a fejpályaudvarokon várjanak fordulóra. Tessék megnézni Bécs vagy München, illetve a Berlin (ott gyűrűs) közlekedését, erre írtam, hogy óriási a lemaradás, mert ott ténylegesen jól be lehet jönni egy P+R-ból akár a belvárosba autó nélkül.

Továbbra is tartom, hogy elsőre kell szolgáltatás, utána kell erőteljesen visszaszorítani az autós bejutást, sőt...