( andrej_ | 2021. 06. 25., p – 00:55 )

Euro6... Ugye megvan, hogy a hazai autók átlagéletkora 14-15 év és most pláne emelkedett. Ezzel ugyanúgy a pénzeseknek kedvezel, mint azok, amiket el akarsz törölni. Sokkal célszerűbb például a parkolásra indulási alapdíjat tenni, ami kísértetiesen hasonlít mondjuk egy behajtási díjra, csak ehhez meg kell állni. Simán azt lehetne mondani, hogy mindenhol az adott övezet óradíját mindenképp fizeted, és plusz minimum 30 percet számláznak, illetve kiemelt övezetben lehetne dupla az alapdíj. Rögtön másképp nézne ki a buszjegy/bérlet értéke. :)

Euro6 vonalon még azt érdemes megnézni, hogy a a karbantartott euro 2-3-4 jóval kevésbé prüszköl, mint a bazira fenntartásigényes, és ezért sokszor elhanyagolt euro5+, amit jól meghekkelnek, hogy ne kelljen benne eztazt cserélni, illetve "jobban húzzon". Aztán még a BKK buszflottát érdemes megkukkantani, mert lesz ott EURO3-4 is bőven, amiknél sok esetben láthatóan jobban füstöl, mint azt a gyárban valaha gondolták.