( _Franko_ | 2021. 06. 24., cs – 17:42 )

Merthogy Bécs közlekedésileg nagyon nem olyan, mint Budapest, sem a gyorsforgalmú úthálózatát, sem az ország közlekedésében elfoglalt szerepét, sem pedig a helyi illetve helyközi és távolsági tömegközlekedését illetve kapcsolatait tekintve.

Ettől még semmi nem indokolja, hogy a belváros és a Dunapart egy autós átjáróház legyen.

Tudod a legtöbb vidéki településről akar a csúnya nyavalya ingázni, csak épp élni, megélni viszont akar - és annak az a következménye, hogy a munkahelyére el kell jutnia.

Ne költözzön ki. A többség nem azért költözött ki, mert kénytelen volt, hanem azért, mert jó ötletnek tűnt, csak épp vele együtt több százezren tették meg ugyanezt és hirtelen már nem annyira jó ötlet.

És nem azokról van elsősorban szó, akik a városból kiköltöztek a környező településekre, hanem akik eleve ott éltek, élnek.

Azok többsége nem Budapesten dolgozik, hanem - dobpergés - a lakóhelye környékén. Budapesten nagyrészt azok dolgoznak, akik valamennyit ott laktak, akár bérlakásban, akár saját lakásban. Az utóbbi 10 évben megduplázódott az ingázók száma, nem azért, mert ennyivel több munkahely lett Budapesten, hanem azért, mert ennyien költöztek ki és akkor nem számoltuk azokat, akik valamelyik külvárosi részből ingáznak.

Nyilván kurvára idegesek, amikor megnehezítik a megszokott kényelmes életüket, de szokjanak hozzá, hogy ez a trend, oldják meg, váltsanak vagy költözzenek. Ha az a napi hobbijuk, hogy 50-100 kilométert ingáznak, akár Budapesten belül, akkor szopjanak csak.