( _Franko_ | 2021. 06. 24., cs – 11:36 )

Neked a munka lehet, hogy napi szintű hobbi, de van, akinek a megélhetést jelenti... És nem, nem biztos, hogy ő választotta, hogy a cége a belvárosból "Kenya után kettővel" helyre költözött.

Attól ez még egy önként vállalt hobbi, ami azért olcsó jelenleg, mert más fizeti meg a hátrányait. Az meg egyértelmű, hogy amint kezdik ráterhelni a hátrányokat az ilyen hülyékre, rögtön nekiállnak hangoskodni.

És nem, nem akarja élhetetlenné tenni a várost, ellenben ő maga élni akar.

Hát pedig de, kiköltözik a világ egyik végére, mert ott jobb élni, munkát vállal a világ másik végén, mert az jól fizet és patakokat sír minden fórumon, hogy a kettő közötti belvárost és folyópartot betonozzák és aszfaltozzák le és legyen ott 2x4 sávos gyorsforgalmi úthálózat, ami mindent összeköt mindennel, ingyen. A világ ökörsége, hogy a Duna két partján gyakorlatilag egy-egy gyorsforgalmi út van, végig parkolókkal, ahelyett, hogy az ott lakók kapcsolatba kerülnének a folyóval. Nézd meg egyszer a bécsi Dunapartot, végig fás-bokros park jellegű közterület a folyópart.

A probléma egyébként ott van, hogy a budapesti tömegközlekedésben nincs kötött pályás, közúti forgalom zavaraitól mentesített, gyors, átszállások nélküli, átlós irányú eljutási lehetőség, nincs összefüggő, a környező településekről ingázókat is kiszolgálni képes, városi gyorsvasúti hálózat.

A probléma ott van, hogy több mint egymillió ember ingázik 50-100 kilométereket egy alig hárommillió lakosú területen. Minden más már ennek a következménye, amíg ez nincs megoldva, addig minden csak tüneti kezelés.