( andrej_ | 2021. 06. 23., sze – 09:34 )

A mostani tömegközlekedési kapacitásoknál jelentősen többre lenne szükség, hogy ne legyen állandó zsúfoltság, illetve, hogy adott esetben ne menjen 15-20 perc átszállással. Ha épp úgy jön ki a lépés, akkor télleg vannak teljesen élhető és jól működő útvonalak, de amint ettől picit eltérsz, akkor rá lehet futni komoly problémákra. Itt nekünk a 3. kerületben, pláne babakocsival, a moszkvára vagy a délihez eljutni, egy vesszőfutás volt, de itt szerencsére elkészült a fonodó villamos és a 4-6-osnál (frankel leo utcában aluljáró volt, ki emlékszik már arra...), tehát fejlődés van szerencsére. Ennek ellenére a az elmúlt 12+ év BKV/BKK/MÁV/Volán produkciója engem abszolút mértékben eltolt az autó felé, pedig nagyon tömegközlekedős vagyok.

Sajnos a 90-es években nyakrafőre szüntették meg a "párhuzamos" járatokat, mert egyszerűen nem volt elég zseton, hogy annyi buszt kiállítsanak. Ezzel együtt járt, hogy nem 1, hanem 2-3 extra átszállásra szorítottak rá embereket, akik valszin szintén az autó felé indultak el gyors ütemben, illetve lett zsúfoltabb pl. a metró és a 4-6-os.