( _Franko_ | 2021. 06. 23., sze – 09:16 )

A körúton amikor ott jártam véletlenül, akkor jóval lassabb volt a haladás, illetve konkrétan araszoltunk, mint korábban két sávval.

Nézd, én öt évvel ezelőtt az Üllői út mellett laktam, akkor is piros volt a körút, most is az.

Ráadásul mivel sorra néztük el, hogy hol mennyire fogy el a sáv (tehát nem csak én, hanem sokan velem együtt, mert tábla az lastminute van), ezért mégjobban problémás volt.

A táblákkal lehetne hamarabb jelezni, az teljesen igaz.

A lámpák áteresztését sem állították rendesen utána valszin.

A lámpák a villamosra vannak hangolva. Teljesen jogosan, mert többszörösét szállítják utaskilométerben, mint amennyien autóval mennek arra.

csak úgy működik, hogy ha bazijó a tömegközlekedés, amit én speciel támogatok

Soha nem lesz "bazijó" a tömegközlekedés, mert mindig lesz egy csomó nyavajgó, akiknek mindennek bajuk van. 2007 és 2016 között laktam Budapesten, minden nap tömegközlekedtem, 2016 óta hetente-kéthetente egyszer járok Budapesten és akkor is tömegközlekedek. Nincs rá panaszom, kivéve, amikor a busz a dugóban áll.

Ez nagyon szépen hangzik, de vajon hányan fognak tényleg kiszállni az autóból és azt mondani, hogy végülis tömegközlekedve nagyjából ugyanott vagyok, esetleg még olcsóbb is... Ez a bazinagy kérdés.

Ha kinyaljuk a seggüket, akkor senki nem fog átszállni. Ha megnehezítjük az autóval való bejutást és közlekedést, akkor sokan. Nem olyan bazinagy kérdés, vannak rá bőven példák a nagyvilágból. Az autó kurvára kényelmes dolog, csak a többi autós ne lenne, akik szintén így gondolják... és persze legyen minden ingyen, mert sokba kerül amúgy is az autó. Az autó egy belvárosban luxus, ebből kell kiindulni.