( freeoli | 2021. 06. 23., sze – 09:13 )

Eléggé nagy tetű vagy hogy ide is behozod ezt a reakciós féreg stílust. Alapvetően nem csak a Fidesz rajongók stílusa de leginkább, főleg ha politikai propaganda lapokat olvasnak. 

Budapesti vagyok és voltam egész életemben. Budapest közlekedése autóval csak giga szar volt, már a rendszerváltás előtt is, semmi más, amin csak új utak építésze segíthet amit senki se épített, polgármestertől függetlenül. Ezért gusztustalan erre a szerencsétlenre kenni mindent, főleg, hogy már második éve, pont mióta Tarlós ugyanúgy gondokat nem megoldó polgármester helyett lett ő, elvonnak évente egy orbitális összeget az adobefizetesekbol. 

Ezért is vagy egy hulladék féreg és az is aki objektivitás nélkül nyomja az igazság egyik felét óvodás szinten amire az analfabéta magyar 6 millió nagyon is vevő. 

Budapest nagyrészt és közlekedése egy szár volt és lesz is. Ezt az általános mindenkori országos politikai döntések okoztak és okozzák. Eredetileg akkor kezdett nagyon szár lenni amikor a 90es években bezártak az állami és akkor már posztmszmp vállalatok megyeszekhelyi telephelyeit és mindent Budapestre koltoztettek majd folytatták tovább. Az egész kiinduló gondja az hogy az egész ország fejéhez lett, van egy szar fővárosa és van 18 elnéptelenedő megyeszekhelye ahol mind jobb lenne élni és dolgozni is. A gond innen jön, nincs országos politika 20 éve arra, hogy is kéne egy országnak kineznie vagy működnie, de így biztosan nem.

És hogy mitt tett Orbán Viktor azért, hogy még rosszabb legyen? Sokat. Én az infoparkban dolgozok. Velem szemben van a garancsi park, 27000 embernek benne a MOL alapítványi olajtarsasag toronnyával. A túloldalon fudan és diakvaros. Az összes belső telken lakótelep vagy irodahaz építkezése zajlik teljes belsőbb deli területén. Ha megallsz a hídon 30 fölé tudod számolni a toronydaruk számát amit egy pontból látni lehet.

Budapest 20 éve megtelt. Nofudan, nodiakbaros, nogarancsi park, nomol, nő minden az egyetlen megoldás. Az egyetlen megoldás, hogy az országot végre országnak tekintse akármelyik volt KISZ titkár, mindegy, hogy Gyurbán vagy Orcsány. Budapesten bontani, a megyeszekhelyeken építeni kell. Stadion és soros 80mrd plakatkapany helyett vasút és autópálya, Budapestre komoly ingatlanadó, vidékre komoly támogatás és kedvezmény kell.