( _Franko_ | 2021. 06. 23., sze – 08:51 )

Nem fognak, nem tudod úgy csavarni a díjakat hogy a helyieket ne sújtsa annyira és ne legyenek kiskapuk vagy okoskodás.

Meg fogsz lepődni: a helyiek nagy része nem autóval jár, a dugódíj alapvetően azokat sújtja, akik ingáznak, akár az agglomerációból, akár más kerületekből.

Ezt mindenhol normális külvárosi P+R -el oldják meg, de persze mindenhol hülyék és alkalmatlanok vezetnek városokat. A probléma itt az, hogy valójában ez eddig nem volt fontos a BP-i vezetésnek, reméljük ez változik. Mert egyetértek, hogy BP-nek nem kell nagyobb forgalom. 

Nem, n+1 példa van rá, hogy a P+R nem jó megoldás, főleg akkor, ha az agglomeráció használja: "Park and Ride (P&R) facilities have become increasingly popular in many European metropolitan areas. Despite its popularity, however, the real impact of P&R has been criticized by many who suggest that P&R can have little or even negative effects on car use reduction. [...] Additionally, large differences have been found between the net impact of P&Rs according to their function: remote P&Rs perform better than peripheral P&Rs."