( willy | 2021. 06. 23., sze – 08:30 )

 

Bocsánat, de mi a lófasznak kell 60 kilométerről ingázni napi szinten?

 

Na ez a baj, BP-ről nézve ez a probléma nem létezik (a távolság az épp példa volt). Azért kell neki ingázni mert ott vannak a munkahelyek és igen a 60km nem "olyan" sok. Meg kellene érteni, ezek az emberek nem hobbisták nem véletlenül költenek 80eFt felett havonta ingázásra, nem beszélve arról az időről ami elvész (1:25p-es rohadt jó P+R-el számolva csak plusz 2 órát) naponta. Legtöbb eddig is telekocsizott/carpool-ozott a költségek miatt.  

A P+R egy hamar telítődő tüneti kezelés egy olyan problémára, ami sokkal komplexebb ennél. A P+R esetén annyi történik, hogy rövid távon csökken az ingázás ideje, hosszú távon viszont még távolabbról fognak ingázni, mert már belefér abba az időbe a nagyobb távolság.

Igen, érdekes logika. Igaz, ha feltételezzük hogy végtelen munkaerő igény van BP-n. 

 

Értem, hogy úgy érzed te tudod  a megoldást, de ennél picit nagyobb városokban sem megoldott ez a dolog. Csak szólok .