( gergov | 2021. 06. 20., v – 14:52 )

A pult mogott ulo holgyek mindig nagyon kedvesek voltak, nem ez volt a baj. Azon ragtam be, hogy a havidijat masfel honapra elore szamlazzak. Amikor jott az uj szamla, akkor fizettem az elozot, am egyszer valahogy megis elfelejtettem. Jott is a dorgedelmes e-mail, hogy tessek fizetni 15(?) napon belul, vagy kikotunk, a kovetkezo havi szamlaban meg volt egy 800 Ft-os ugyintezesi dij.

Ertem en, hogy ez egy havi 3000 Ft-os szolgaltatas, es hogy a userbazis nagy reszevel lehetnek allando fizetesi problemak, ezert osztonzesul kell a felszolitasi dij. Pont azert is lettem merges, hogy miutan tobb cimen evekig rendesen fizeto ugyfel voltam, egy nyomorult automatikus emlekezteto email kikuldesere sem veszik a faradsagot. Maga a "buntetes" nem tetel, de szerintem ez suttyo viselkedes, ezert tartalek leven a telekomos net mellett, megprobaltam rogton lemondani a szolgaltatast telefonon. Am kiderult, hogy azt nem lehet, mert csak (szerzodni az bezzeg ment a helyi uzletkoton keresztul), szemelyesen kellett ellatogatnom egy ugyfelszolgalati irodaba, amibol a legkozelebbi 50km tavolsagra van tolem. Ugyhogy nyaljak meg :)