( Hiena | 2021. 06. 19., szo – 20:56 )

Ok, akkor tisztán fizikai alapon vezesd le, hogy egy 20g-os kütyü, hogyan jön ide 50 centből. Nem, mert az összes rakodómunkás 3 másodpedpercének a munkaköltsége, az út üzemanyagköltsége, az hajó, kocsi amortizációs költsége a büdös életben nem jön ki. Tehát, valakinek ki kell fizetnie a költségeket. Az eladó nem fogja kifizetni, a kínai állam nem fogja kifizetni, a szállító nem fogja kifizetni. Nem, te kisbarátom, te fogod kifizetni.

Volumetrikusan a tengeri szállítás mellett az egyéb szállítások eltörpülnek. Lehet, hogy a te egy-két darabos cuccod repülővel jön, de a java vízen érkezik. Ezért is van belga és holland területen a legtöbb kínai szállítmányozási központ, mert onnan egész európát teríthetik.

A 2015-ös cikk nem említi az államilag támogatott csomag aggregátor logisztikai központokat. Ezek még a Hong-Kong Post 95 dollárját is le tudják szorítani. A második cikk is kimondja "Egyfelől, a fejlett világ postái állják a számlát, amikor Kína elárasztja a levélbe csomagolt, filléres árucikkeivel az országaikat, ami minimum furcsa gyakorlatnak nevezhető. ", ami ugyanaz amit fenn írtam, hogy a cehhet az állam és az adófizetők fizetik.Ne legyenek illúzióid, a nagy és bölcs tanács tagjai szépen meg vannak kenve.

A szállítmányozó cég paci alapon működik, neki egy teherautóban 2-3 csomagon megtérül a fuvar, ha valamit visz még pufifóliaként azonos útvonalon, az már extraprofit. Viszont a szállítmányozó cég a postához képest lean and mean, mert a magyar postának, a közszolgálati szerepköréből adódóan irgalmatlan infrastruktúrát kell fenntartania. Miért mégis a magyar postát választják a free shippinghez? Mert nem utasíthat el küldeményt.

Igen, nagyon helyesen vámoljanak és adóztassanak meg minden szart amit lehetne itthon is gyártani fillérekért. Sőt, büntessék a filléres külföldi vásárlásokat. Ha van esze a magyar gazdaságnak akkor csak nyerhet az ügyön. Oh, és a legkevésbé az ebayről összerendelem freeshippingel és magyar webboltomban drágán eladom vérszívókat tudom legkevésbé sajnálni a történetbe.