( BehringerZoltan | 2021. 06. 17., cs – 22:29 )

Vagyis a bankrendszer informatikailag képtelen megoldani azon feladatot, hogy a számlaazonosító egyedi és könnyen megjegyezhető legyen miközben az elgépelések ellen védelmet is nyújt. Gratulálok nekik!  Végül is a drága ügyfél bassza el amikor a jotdugunk@popsicsajok.com helyett a jotdugunk@popsicsajok.hu -ra utalja a millióit! Arról aztán a bankrendszer nem tehet - menjen reklamálni a bíróságra a kedves ügyfél hátha ott visszakapja a pénzét! Arról már nem szól a fáma, hogy miért nem merül fel annak a felelőssége aki ilyen kretén rendszert eszkábált össze és bocsájt a felhasználók rendelkezésére?  Miközben az állítólagos biztonság érdekében egy sor titkos kódot kell már fejből tudnom, h a pénzemet használni tudjam, azon felelősség rámtestálása mellett, hogyha a PIN kódom használatával lopják el a pénzem akkor így járás van, a bank - mán megint - mossa kezeit: miért nem vigyáztam rá jobban! Mennyire életszerű, hogy nem figyelhető ki valakinek a PIN kódja a hétvégi bevásárlás kapkodásakor miközben minden üzletben egy rakás kamera veszi?