>> Hosszabb útra én is csak tartalékbelsővel és pumpával indulok.
Erre írtam furcsálva, h rövidre meg kiveszed [a nyeregtáskából és otthon hagyod] :)
AZ első outimnál rendszeresek voltak a defektek lejtőzés után. A felnifék nagyon felmelegítette a felniket, amik pedig a belső gumija felé közvetítették a hőt. A kettő közt a felniszalag van, ami némileg szigetel. De ez úgy megkeményedett, h hőtől ellágyuló belsőt a lejtőzéskor kilyukasztotta. Volt h nyári napon többet is egymás után. Kanyarba lefele forgalomban egyszercsak durr. Extrem veszélyes tud lenni. De volt h mikor a lejtő alján megálltam egy kútnál vizet tölteni, és addig félre volt állítva a bringa, úgy fél perc múlva egyszercsak eldurrant a kerék - miközben senki nem ült rajta, csak egy kerítésnek volt nekitámasztva. Ugye azt történt, h megszűnt felni hűtése azzal h megálltam. És így álló helyben annyira ellágyította belsőt a forró felni, hogy az kidurrant - a megkeményedett felniszalag éles széle miatt. De akkoriban nem értettem ám, h ez miért van! Ez csak úgy megtörtént velem, és rendszeresen történt és már totál pánikban voltam emiatt. Hiába néztem nem volt sehol tüske v. szilánk. Kellett egy kis idő amíg megértettem h mi a probléma :)