( hajbazer | 2021. 06. 07., h – 20:39 )

Számtalanszor megfogalmaztam, csak fel kéne fogni.

Mi a szart nem lehet azon érteni, hogy mindenki, aki vásárolt a 2020-as eMAG Black Friday-n és bebizonyosodott, hogy adott terméke(ke)t korábban nem létező, szándékosan hamisan magas eredeti árral tüntették fel neki az akció során, az lehetőséget kap a termék 14 napon (vagy akár garanciaidőn) túli visszaváltására és számára a kifizetett összeg teljes visszatérítésére?

Ez volt az egyik lehetőség, a visszavásárlási opció.

Mi a szart nem lehet azon érteni, hogy mindenki, aki vásárolt a 2020-as eMAG Black Friday-n és bebizonyosodott hogy adott terméke(ke)t korábban nem létező, szándékosan hamisan magas eredeti árral tüntették fel neki az akció során, az lehetőséget kap, a termék megtartása mellett kártérítési összeget visszautaltani az eMAG-gal, aminek a maximuma az eMAG adott terméke(ke)n realizált nyeresége.

Ez volt a másik lehetőség, a kártérítési opció.