( uid_21476 | 2021. 05. 22., szo – 23:07 )

A stilus, a 40$os óra a marketing resze.

Nem hinném.

Eleve, Bill Gates mint magánzó, nem igényel marketinget. A 40 dolláros óra mögött szerintem az áll, hogy amikor egy szint fölött vagy, megengedheted magadnak, hogy harminc milláért vegyél magadnak órát. De megengedheted maganak azt is, hogy ne költs ilyesmire.

Az igazán gazdag emberek, akik nem fűből meg kokainból, lottó ötösből gazdagodtak meg, nem viselnek olyan ruhaneműt, amire ló betűkkel rá van hímezve, szitázva a ... cég logója. Nem hülyék ingyen reklámot biztosítani egy ilyen cégnek sem. 
Akinek megvan az egészséges öntudata, az belátja, hogy nem a magára aggatott anyagi javak okán az, aki. Nincs is szüksége efféle önigazolásra.

A 40 dolláros óra is efféle dolog lehet.
Ha valakin x millás óra, cipő, ing, nyakkendő, nadrág, stb. van, arról az a kép alakul ki, hogy ezektől a külsőségektől, ezektől a viselt szaroktól az, aki. Billy Gates talán van annyira önazonos, hogy azt mondja, nem, ő attól valaki, amit az asztalra letett.  Az meg azért nem kevés.