( BehringerZoltan | 2021. 05. 21., p – 22:43 )

definiáld: jól definiált

:-D

Talán ez a tautológia ráébreszt h le vagy ragadva részletkérdéseknél! 
De ismétlem, ha Neked az az álláspontod, hogy azért nem lehet betiltani a reklámokat mert jogilag nem definiálható a reklám fogalma, akkor ezt az állítást meg kell tenned, és ezzel vállalnod kell, hogy az állításod kapcsán rajtad van annak a bizonyítási terhe.  Az teljes félreértés részedről, hogy kérdéseket teszel fel, h én h csinálnám ezt v. azt? Ha az a véleményed h nem lehet csinálni akkor mond azt! 

A termékismertető és reklám elkülönítése nem egzakt dolog, hanem hatalmi kérdés. Azért lesz valami reklám ill. termékismertető mert a hatalom birtokosa azt mondja ki, h ez ez, az meg az.  Megvannak arra hatalomtechnikai eszközök, h rövid idő alatt meg lehessen törni a reklámipar szabálykerülgető próbálkozásait.