( zeller | 2021. 05. 21., p – 16:13 )

Nem részletkérdés, a jogban pontosan definiálni kell azt, amit tiltani szeretnél. Úgyhogy a "Tilcsákbejareklámokat" mellé az ezt skandálók tegyék oda, hogy szerintük mi számít reklámnak, amit be szeretnének tiltatni.
Ja, és azt is gondolják át de alaposan, hogy mi az, ami jelenleg azért működik, mert valamilyen reklám/hirdetés okán az, akinek érdeke a megjelenés az tesz bele pénzt. Innentől kezdve pl. a profi sportnak bimm-bamm, harangoztak, hiszen ott bőven vannak reklámok, de reklám az is, ha az echtemagyar cébéá kiírja az ajtóra, hogy lengyel trappista qrvaolcsón kapható. Nagyon sok esetben jött szembe velem olyan belépőjegy, ismertető, aminek a hátulján/amiben helyi vállalkozások elérhetősége, a szolgáltatásuk rövid leírása is szerepelt - ő fizet azért, hogy belekerüljön, nekem olcsóbb/ingyenes lesz a kiadvány, a belépés - bónuszként fogom tudni, hogy van kukutyin-felsőn, ahol épp járok, egy Pestabácsi zabáldája nevű hely, ahol meg tudok ebédelni. De reklám egy non-profit alapítvány megjelenése a helyi hírekben, plakáton, akárhol, amikor az 1%-ért kampányolnak - akkor ez se legyen?

Aztán persze ha tovább mennénk, akkor szépen kivonulnának a kereskedelmi tv-csatornák (a sport- és ismeretterjesztő / egyéb tematikus csatornákkal együtt) - lehetne nézni a közmédia szemetét. Ja, és persze a reklámokat külföldiek sem jelentethetnék meg nálunk, ergo azok az internetes szolgáltatások, amik a reklámokból élnek, szépen kibacarintanák a magyarországi felhasználókat/fogyasztókat, mert ugye olyan piacon, ahol bevételt termelő tevékenységet nem folytathat, ott nem fog szolgáltatást nyújtani

Te valószinűleg nem éltél abban az érában, amikor a pártunkéskormányunk mondta meg, mi reklámozható, és mi nem. Én éltem benne - na ezt a részét köszönöm, de nem kérném vissza.