( hajbazer | 2021. 05. 16., v – 14:48 )

csak egy példa, hogy megértsd az átlag fogyasztó gondolkodás módját

A példád egy elbaszott hatósági eljárás elbaszott birkagondolkodást feltételező elbaszott következménye. Ez akkor is így van, ha tényleg ez történik.

a hatóságnak nem az a célja, hogy tönkre tegye a vállalkozásokat.

Neked viszont célod kéne legyen, hogy a fekete és fehér között meglásd az árnyalatokat. Senki nem beszélt arról, hogy tönkre kéne tenni az eMAG-ot. Arányos büntetésről beszéltünk. Vagyis, minden tisztességtelenül szerzett profitforintot elvenni tőlük. Az eMAG tisztességtelen üzletpolitikát folytatott, de ez nem jelenti azt, hogy minden egyes vásárlóját átbaszta, sem azt, hogy nincs tisztességesen szerzett profitja.

nem vernek agyhalottra, csak eltörik a lábad. korlátozva leszel egy ideig, de utána ismét tudsz majd járni.

Ez egy kis- vagy középvállalkozásnál lehet, hogy így lenne egy 200 milliós büntetés esetén. Egy eMAG-méretű multinál senkinek nem törik el semmije, csak befektetőék jakuzzijában lesz egy picivel kevesebb buborék.

azt szajkózod hogy pusztuljon mindenki aki nem magyar vállalkozás

Nem szajkóztam ezt.

de a magyar is ugyanúgy nyerészkedni fog rajtad, mint ahogy eddig is!:D

Egyrészt, az üres ócsárláson kívül nem sikerült még hitelt érdemlően bizonyítanod, hogy a PCX, az iPon, vagy a Rufusz Computer tisztességtelenül, a vásárlókat átbaszva nyerészkedne, ellenben az eMAG-nál ez hatósági eljárásban nyert bizonyítást. Másrészt, a magyar (kis- és középvállalkozást feltételezve) nem ugyanúgy fog nyerészkedni. Már csak azért sem, mert az említett magyar cégek méretben nem említhetőek egy lapon az eMAG-gal. Minél nagyobb egy cég, minél nagyobb a tőke, annál nehezebb üzletileg etikus, tisztességes eszközökkel azonos százalékú növekedést elérni. Márpedig az önző, mohó, vadkapitalista nagybefektetők százalékokról álmodoznak, nem tisztességről és etikáról. A befektetői kapitalizmus által domináns-monopol-oligopol helyzetben tartott multik struktúrájába van kódolva a nagyvállalati arrogancia és a tisztességtelen viselkedés, az emberi tényező, az etika, az íratlan szabályok alárendelése a profitnak. Ezt csak törvényi erővel lehet visszatartani.

hestore, ugyanazt azt alis 1000 Ft klón mikrovezérlőt adják 3000+postáért. ami konkrétan rablás kategória.

Oda van írva, hogy mennyibe kerül és nincs odaírva, hogy 10000-ről árazták le 3000-re. Eldöntheted, hogy megveszed-e vagy sem. Érdekes, hogy ilyenkor meg kirabolva érzed magad, az eMAG esetében még egy hatósági eljárás sem képes felnyitni a szemed. Ebből is látszik, hogy csak szánalmas, kényelembuzi, filléreskedő, kisemberellenes multibuziskodás, amit csinálsz.

szóval egyik se jobb a másiknál, mindenki trükközik

Ez nem igaz, de ha egyenlőségjelet tudnál tenni az eMAG és a PCX közé, még az sem mentesítené az eMAG-ot a tisztességtelen extraprofit-hajhászkodás alól. De nem tudsz egyenlőségjelet tenni. Sokkal jobb, etikusabb és a magyar gazdaságnak is előnyösebb egy tisztességes kis- és középvállalkozást támogatni, mint egy tisztességes multit, nem beszélve a tisztességtelen multiról.

de tartom hogy irígy vagy rájuk, hogy ők mekkora nagy profitot kaszálnak.

Az irigy kártyát már egyszer használtad. Kezd kifakulni.

az ügyfélnek mindig igaza van, ebben a multik élen járnak

Marketing-idealista baromság. Addig van illuzionális igaza, amíg megcsapolható. Utána csak felesleges költség (támogatás, ügyfélszolgálat, garancia stb.), amit költségoptimalilzálni™ kell, egyszóval le kell faragni.

ezzel szemben nézz meg egy átlagos magyar bolt ügyfélkezelését, ahol gyakorlatilag levegőnek néznek, örülj hogy vásárolhatsz nálunk kategória és szarunk a jogaidra

Többször volt szerencsém a PCX, iPon, Rufusz Computer ügyfélkezeléséhez. Nem éreztem magam levegőnek. Bár, ha olyan ellenséges hozzáállással mész neki az ügyfélszolgálatnak, mint amit itt tanúsítasz a magyar vállalkozások ellen, ráadásul konkrét, ismert előzmény vagy ok nélkül, akkor ne csodálkozz, ha a fogadjisten is hasonló lesz. Ott is emberek dolgoznak, még ha te a magas elit lovadról nem is nézed őket annak.