( copass | 2021. 05. 16., v – 11:37 )

csak egy példa, hogy megértsd az átlag fogyasztó gondolkodás módját:
tegyük fel vett pár dolgot az EMAG-nál. kiderült hogy átbaszták, kap 3000 pénztet amit csak 10.000 Ft-nál írnák jóvá.
de ő nem akar venni semmi, mert ugye átbaszták. le is szarja őket, de na de mi van ha mégis akar venni valamit?
biztos ki fog baszni az ablakon 3000 pénztetet, mert egyszer már átbaszták?
hát akkor csak náluk veszem már meg az új routert 15 helyett 12ért.

a hatóságnak nem az a célja, hogy tönkre tegye a vállalkozásokat.
nem vernek agyhalottra, csak eltörik a lábad. korlátozva leszel egy ideig, de utána ismét tudsz majd járni.

ezzel szemben te vérző szemmel azt szajkózod hogy pusztuljon mindenki aki nem magyar vállalkozás.
de a magyar is ugyanúgy nyerészkedni fog rajtad, mint ahogy eddig is!:D
pölö: hestore, ugyanazt azt alis 1000 Ft klón mikrovezérlőt adják 3000+postáért. ami konkrétan rablás kategória.
de baszki én is megveszem néha, mert ha azonnal kell és nem akarok 2-3 hetet várni rá akkor bizony benyelem a veszteséget.

szóval egyik se jobb a másiknál, mindenki trükközik. a kicsit is megbasszák, csak legfeljebb nem kap akkora sajtóvisszhangot.
de tartom hogy irígy vagy rájuk, hogy ők mekkora nagy profitot kaszálnak.

az ügyfélnek mindig igaza van, ebben a multik élen járnak. keresik, kutatják hogy mivel tudnak a kedvedben járni.

ezzel szemben nézz meg egy átlagos magyar bolt ügyfélkezelését, ahol gyakorlatilag levegőnek néznek, örülj hogy vásárolhatsz nálunk kategória és szarunk a jogaidra. ha mégis befenyítesz akkor kapcsolnak és betömik a szádat, jajajj csak ne vásárlók könyvézzünk, oldjuk meg okosan...