( hajbazer | 2021. 05. 15., szo – 13:09 )

buzizás után fingfűrészeltem

Nettó öntömjénező hazugság. Pont olyan, mint az eMAG-profitprotektorkodás, amit művelsz. Az első válaszod, amiben szerepelt a fingfűrészelés  2021. 05. 13., cs – 15:00. Az első válaszom, amiben szerepelt a multibuziskodás 2021. 05. 13., cs – 22:33. Nem szoktam ok nélkül kemény jelzőkkel illetni valakit, amíg okot nem ad rá és be nem bizonyosodik, hogy szélsőségesen csőlátású, csak a saját pecsenyéjét a saját szájízéhez sütögető, önző, egocentrikus elemről van szó, akinél mindenekfelett áll az, hogy ő jól™ járt a vásárlásaival egy olyan multinál, ami tízezreket-százezreket húzott csőbe, hazug marketinghadjárattal.

alapvetően nem érted az emberek hogy működését.

Én értem. Te nem érted a multik működésébe kódolt eredendő arroganciát és tisztességtelenséget, ami az emberek érzelmi manipulálhatóságát használja profitmaximalizációra. Ahogy azt sem érted, multiékat miért nem mentesítik a te pozitív eMAG-élményeid egy hatóság által is bizonyított, tisztességtelen és etikátlan üzleti magatartás ténye alól.

leszarják hogy milyen cég az

Elég baj, hogy leszarod, ezzel ismét a saját megvezethetőségedről és arroganciádról állítottál ki bizonyítványt. De ez nem az én problémám.

nekem az a fontos hogy a garanciát egyszerűen tudjam érvényesíteni

PCX-nél például én eddig simán érvényesítettem (kb. 5-6 alkalommal az elmúlt 10 évben), egyszerűen. Te elkezdted másik két webáruházzal együtt ócsárolni, anélkül, hogy leírtad volna a konkrét esetet, hogy mi történt és miért nem lehet ezeknél, az egyébként 100% magyar tulajdonban lévő, webshopoknál garanciát érvényesíteni.

nincs tanulság, nincs mondanivaló, nincs lényeg. csak támadás és belemagyarázás. ez vagy te.

Mindhárom van, max. képtelen vagy felfogni az egységsugarú, multik által bemanipulált tudatoddal.