"Nem erős, mert a Black Friday akciók keretén belül a legolcsóbb szarokat is leárazzák, amik így még olcsóbb szarok lesznek."
hol van az leírva hogy szar egy termék? ja hogy szerinted szar, de hol van az leírva hogy a te véleményed az etalon? sehol. mindenkinek más az igényszintje.
"Nem erős, mert ezek zömében régóta raktáron lévő, senkinek se kellő (eladhatatlan) készletek, amiket marketing-erőszakkal kisöpörnek."
és akkor mivan? csak nem vagy irigy, hogy nem te szakítasz rajta?
"Nem erős, mert ha nincs Black Friday, meg mindenféle átverős akció, akkor a vásárlók nem költik el a pénzüket, ergo az ilyenkor megvett termékekre nincs feltétlenül szükségük, csak engednek a manipulációnak. Az alacsony kerítés és a nyitva hagyott ablak analógiája a reklámok általi manipulációk önkéntelen beengedése a vásárlók saját tudatába."
ha ők nem csinálják, majd csinálja más.
de a kérdés nyitva marad: miért fáj ez neked robin?
ezen gondolkoznék el inkább fingfűrészelés helyett!:D