( lcseh | 2021. 05. 11., k – 21:37 )

Mindez a feltevés abból indul ki, hogy ez egy Zyxel-ről szóló topic és minden más, tehát a Ubiquity is teljesen szűz, és sohasem volt backdoor problémájuk. Az igazság ezzel szemben az, hogy ez korántsem igaz, és mindenhol kb hasonló szoftveres bakik bukkannak fel időről időre, most nem mennék bele, hogy melyik gyártónál éppen mi volt aktuális az elmúlt 6 hónapban, sztem erre mindenki tud egy google keresést indítani, ugyanúgy mint arra, hogy Zyxel vs Ubiquity.

Nem célom cáfolni egyik állítást sem, hiszen ez a ti tapasztalatotok, ha ez az igazság akkor ezt inkább elfogadnom kellene. Csakhogy ez is egy féligazság. Ugyanúgy mint az amikor egy 20 forintos Nas termék alapján mondunk véleményt egy egész cégről, vagy úgy, hogy soha nem próbáltunk Zyxel Wifi-t, de az Ubiquity jobb. Már megbocsáss, de ha kipróbáltál volna egyszer is egy Zyxel AP-t, akkor már a kezedben láttad volna a különbséget, tudom, hogy ezzel egy újabb lovat adok alád... :-)

És ez így van jól. Nem nekem kell megvédenem egy márkát, egy céget, erre ott van a vásárlói réteg, aki használja és elégedett, vagy használta és nem elégedett. Ott elszúrtunk valamit, és erre nincs mentség, kár ezen tovább libikókázni, azt az ügyfelet elvesztettük. Ha a NAS miatt, akkor az még inkább gáz. Ti mást láttok kívűlről, mint mi a cégben a termékeket jobban ismerve.

Amikor az ügyfél csalódik, akkor az két dolog miatt van, vagy a termék rossz, vagy mi voltunk hibásak, és nem adtuk át a termékkel együtt a megfelelő ismeretanyagot.

De ezek a platformok - és ezt akartam csak ellensúlyként picit árnyalni - nem fognak objektív képet, választ adni a feltett kérdésre. Sokkal inkább egy szürkébb további kérdőjeleket felvető helyzetet teremtenek, mert fotelből senki sem tud hasznos választ adni. Csak ha tapasztalat is van mögötte. Ha rossz, az is tapasztalat. De a "nem ismerem, és tuti szar... " azt hagyjuk inkább.