( muszashi | 2021. 05. 11., k – 16:47 )

Szerkesztve: 2021. 05. 11., k – 16:48

Kevés problémás ügyfelem volt eddig. Közszférában megszokott a csúszás, előbb-utóbb úgyis fizetnek, ott várok, küldöm a fizetési emlékeztetőket, egyre gyakrabban, ha kell a végén már 2 naponta. :D

Magán ügyfélnél egyszer volt egy nagyon link, a végén 3 hónapja nem fizetett, felmondtam a szerződést és lesztornóztam a számlákat (legalább kiadásom ne legyen a dologból). Persze csak havi 50k HUF volt (üzemeltetés, átalány), ennyiért nem megyek bíróságra, stb. Neki nagyobb baja volt, hogy nem volt aki üzemeltessen.
1-2 alkalommal hívott, mondtam felejtsen el, nincs óradíj, nincs előre fizetés se, semmi nincs. Azóta nem hív, a cég csődbe ment.