( andrej_ | 2021. 05. 10., h – 21:06 )

Azokat el kell engedni, bármilyen nehéz. Rendszeresen szembesítem ezeket azzal, hogy mi minden nincs benne a szerzodésben, amit ő igazából elvárna, főleg azt, hogy helyette menedzseljük a dolgait (és persze ezt nem kérte tőlünk, merazdrága).

A jó ügyfeleket meg kell fogni karbantartási szerződéssel, korrekttel, mert mindíg van mindennel tennivaló, és ha ebből összejön néhány arra már lehet alapozni. Ezzel jelenléted lesz náluk, ha másik/új valami kell, akkor hozzád jönnek elsőre. A kialakult munkakapcsolat nagyon jó, mert mindenki tudja mi várható a másiktól, mi az elvárás és ez sokat tud gyorsítani.

Az őszinte sztorival nyilván két kifejlet elképzelhető, az egyik a sértődés, a másik a belátás és végre értelmesen lehet dumálni az illetővel. Ez utóbbiak általában hosszan jó ügyfelek maradnak.