( khiraly | 2021. 04. 20., k – 14:17 )

Az auto muszaki allapotahoz kepest kell vezetni.

Ha utanfutot huzok, sokkal ovatosabban vezetek, extra kovetesi tavolsagot tartok, mert tudom, hogy megnovekedett a fektavolsagom.

Ha meg van pakolva az auto, akkor is sokkal ovatosabb vagyok.

Ha elindulnek fek nelkul (ahogy itt probaljatok bizonygatni), akkor egyreszt nem tennem, masreszt nem indulnek el. A kreszben is benne van, hogy indulas elott le kell csekkolni ezt azt. A fek meglete az elso kanyarban kiderul.

 

En pont az ellenkezojet latom: minel biztonsagosabb egy auto, minel erosebb, minel jobban gyorsul, annal neccesebb szituaciot vallal be a soforje. Olyan elozeseket, ahol tizedmasodpercek szamitanak, es az osszes loerore szukseg van.

Egy gyengebb muszaki allapotu autoban tenyleg ovatosabb az ember. Szerintem ha markak szerint megneznenk a statisztikakat, es a muszaki felszereltseghez kepest (pl. ABS van-e, rafutasgatlo, stb, stb). Elobb fedeznenk fel a marka-balesetek kozott korrelaciot, mint a felszereltseg-baleset kozott.

 

Az, hogy a mogotted levo beledcsuszik veszfekezeskor, az a mogotted levo hibaja. Minden kocsinak mas a fektavolsagja, aszerint kell vezetni. Ha meg messengeren/viberen kuld egy matricat, akkor annak az ideje is hozzaadodik. Ha a futest kapcsolgatja, es nem az utat figyeli, szinten.

Nagyon veszelyes gondolatmenet, amibe bele akarod kenyszeriteni a tobbieket. Az ember szabadsagat venned el.

Azaz eron felul bereljunk luxusautot, amivel majd biztonsagosan el lehet jutni A-bol B-be. De errefele megy a vilag. A magantulajdon tunik el a cegek havidij konstrukciojaban.