( uid_6201 | 2021. 04. 20., k – 08:42 )

Hát, nem pont értünk van, de 'húdejónekünk, vegyünk ilyet'. A motiváció egyrészt hogy előhúzzanak valami 'jól marketingelhetőt', másrészt:

https://e-cars.hu/2019/05/20/enyhe-mild-hibrid-az-autoipar-utolso-ments…
"Egyre inkább megfigyelhetjük majd, hogy az autógyártók hamarosan minden belsőégésű típusuk mellé beépítik ezt a rendszert, elkerülendő a (szerk: környezetterhelési EU) büntetések kiszabását."

Kérdés az, hogy az elméletben az EU környezetterhelési birság csökkentésére szépen eladott cucc a gyakorlatban hogyan muzsikál? Gáz-fék-gáz-fék (város) esetén biztosan jól.
Sokunk akik a kilométerek legtöbbjét nem városban tesszük bele, hanem főutakon, autópályákon. Ott nem lesz hasznos.

Az már csak adalék, hogy a Suzuki is hozta a fent írt fogyasztást, bármiféle hybrid-megoldás nélkül. Bár az is igaz, hogy kisebb volt a tömege.
Legutóbb egy Fabia TSI-t néztem a gyakorlatban. Szintén igen takarékosnak bizonyult, körülbelül az általad idézett kombinált fogyasztást hozta mindenféle elektromos hókuszpókusz nélkül.