( trey | 2021. 04. 17., szo – 16:26 )

Akkor már, hogy a márkacsaládnál maradjunk, valamilyen Skoda. Nem kell karikafelárat fizetni. Ugyanezért kapsz +20 centit minden irányban.

Szándékosan nem vettem nagyobb autót. Mert minek. 90%-ban 1 személlyel fog menni, a többiben max. 2-vel. Voltam a Skodában, beültem az Octavia tetejébe, aztán kiszálltam és kisétáltam.

Jahm, nem autó amelyik ennyi idő alatt nem hozza vissza az árát.

Ezt nem értem. 

Még csak? Jó, mondjuk a hitelbírálathoz vagy a céges aláírásokhoz idő kell. Jobban preferálom, be, fizetés, kocsival távozást. Nem érdekel a szalonos proliknak való vidámparkozás.

Minden új holminál van papírozás. Amikor motort vettem, akkor is volt. 1200-as Lada mellé elég volt egy adás-vételi, letanúztatva. Azért más világot élünk.

Miden valamire való manager feneke alatt az van. Ahol meg van pénz nagy autóra, ott a parkolás sem okoz gondot.

Ismerem az apumenedzsereket aputesttel. SUV, hátul két kölökülés, benne két takonypóccal, meg a házisárkány az első ülésen. Maradtam inkább a sportosabb vonalon. Közelebb áll hozzám. Majd ha a Ducatit-t lecserélem egy öregemberes Harley-re, akkor ráérek majd telekjárót venni. Előtte azért veszek majd egy telket, hogy legyen mire járni vele.

Egen, sokat elmond ha egy kocsit 3 ennyire eltéreő motorral gyártanak.

Pontosan mit mond el?

Van munkatársam, akinek a DSG szó kimondására elkezd rángatózni az arca.

 Vette valami használt mocskot és belenyúlt valami szarba?

Megnéztem a 35 TFSIt az udvarban, két kocka kályhacső van alatta, egy közös dobbal. Mondjuk ez szemre 2019-es vagy korai 20-as.

Ez több, mint amit vártam. Azt hittem, hogy csak optika.