( Panther | 2021. 04. 16., p – 22:53 )

Nem tudom, eldönteni, trollkodsz-e, de fel kell, hogy tételezzem, igen.

- tempomat: hiába adaptív, nem jó mindenre is, van, hogy az elől haladó autó annyival lassabb, hogy nem tudja kezelni. Van, hogy a hirtelen lassulást nem. Muszáj beavatkozni, különben csatt.

- hosszú távon a gázpedált nyomni igazán nem kellemes, nekem elfárad tőle a lábam. Mármint városban nem, csak ha fix pozicióban kell tartanom mondjuk jó egy órán át, vagy még sokkal tovább. Szerintem kifejezetten jó dolog

- a sávtartó megkérdőjelezhető, olvasható cikk talán BMW-ről, ami jól felvitte a kocsit a szalagkorlátra. Annyira nem jó az, csak az esetek többségében, lásd fentebb a tempomat: néha be kell avatkozni.

- nem írtad, de sávelhagyásjelző: ez mesebeli, hol működik, hol nem.

- holttérfigyelő: személyautónál még megértem a hiányát, de ha a B oszloptól telibe lemez lenne ablak helyett, akkor lehet ott úgy autó, hogy a sofőr észre sem veszi. Pl. autópályára felhajtás tud kellemetlen lenni, hiába nézi az ember a tükröt, valahogy mégis odavarázsolódik egy autó. Ilyenkor még a holttérfigyelő sem biztos, hogy érzékeli, ha több sávon át kell haladni. Pl.M6 => M0 (M5 felé) 2 sávváltással lehet a tényleges külsőbe sorolni, ahol a kamionok mennek, és még egy kell, hogy ki lehessen előzni őket. És még mindig marad egy belső sáv.

- táblafigyelő: miért baj az? Amúgy sem mindig pontos, meg néha GPS pozició alapján tippeli be, helytelenül. A tempomathoz meg a sebességhatárolóhoz szükséges

- de akkor már ne legyen tolatókamera, meg parkolóradar sem, hadd szívjon a sofőr

- és igen, ha már belekezdtél, az ABS felesleges, meg lehet tanulni pumpálni a pedált, nem?

- ESP (ASR) - minek nyomja a gázt ész nélkül, "ne szoktassa magát ahhoz hogy itt sem kell gondolkozni".

"Az ember ha beül az autóba akkor figyeljen oda minden részletre, és ne szoktassa magát ahhoz hogy itt sem kell gondolkozni..." s ne akarjon túl sokat vezetni, mert mindenre is figyelni kell....