( Hiena | 2021. 04. 16., p – 21:20 )

Irigység? Hol?  Napi szinten foglalkozom ilyen vasak alkatrészeivel, direkt rálátásom, hogy mi van eladva "autóként", milyen vonalak mentén vannak tervezve. Pl. egy sportülés agyonállítható, mert olyan mint a gamer egér, viszont a komfort ülésben 5-600km után sem gémberedsz el. Ezért utálom az E-class szanaszét állítható 70 kilós ülését, mert 3-4 alkalommal szénné gémberedsz mire megtalálod a jó beállítást.
Gyökeresen eltérőek OP mesterrel az autókról, és azok hasznáról, használati értékéről, azok finanszírozási formáiról alkotott fogalmainknak, ezért bagyok kíváncsi, hogy miért erre a modellre esett a választása? Az Audi nagyon szépen és ügyesen adagol egy imaget, amit a DAG nagyon elcseszett az A-classnál, épp ezért is érdekellnek a részletek.
Hogy a véleményem sarkos, annak inkább az az oka, hogy túl sokat és túl közelről láttam olyan részeit ezeknek az autóknak, amikről az átlag tulaj életben nem találkozik. Mikor ötödjére szeded szét egy prémium kategóriás kocsi küszöbét és azt prezentálható állapotban kell összerakni, miközben a gyártó logót hátulról, elhalványodó fénnyel megvilágító lednek a papírvastagságú kábelét gyűröd és imádkozol, hogy el ne szakadjon, vagy amikor 6-8 óra új autószag szívástól taknyod-nyálad egybefolyik, akkor rohadtul elveszik a varázs.