Szép, belépőszintű, diszkréten villantós autó,
Inkább a kényelem volt a fontos.
kelet-európai középvezetőknek, mérsékelt áron
Ennél többet nem is költenék autóra, amit úgyis lecserélek 60 hónap múlva.
Kb. bemész, leülsz, papíroztok, lecsippantod a kártyád és 3 hónap múlva örülsz
A papírozás az van.
Tőlünk nyugatabbra a 30-as megbízható munkatárs cégautója. Annak akinek már ciki a céges Golffal oviba vinni a gyereket, de még nem elég főnök a SUVhoz.
Minek nekem SUV a Kisalföldön, ahol 90%-ban a városban járok :D Nagyobbat sem szerettem volna a parkolás miatt.
4-500km-es üzleti utakra jó.
Max. 600-700 kilométer szokott lenni, ha lemegyek az Adriára, de arra még a Polo is jó volt. Ezzel nem hiszem, hogy gond lesz.
A sportülés hoszabb távoknál, 40 felett, már merevedést okozhat
Kétféle ülés van: comfort, sport. Mindegyikbe beleültem. Meglepetésre, a sport kényelmesebb és sokkal jobban állítható. A comforttal szemben dönthető az ülőlap is, illetve, kihúzható a combtámasz, ami magasabb embereknél (jelen!), hosszabb utakon kifejezetten jól jön. Vagyis, a nevével ellentétben, a sport kényelmesebb lehet, mint a comfort.
A fehér szín jó választás, bár a por kevésbé látszik rajta,
Igen.
a meggyes rigószar nagyon virít rajta,
20 évet töltöttem el eddig fehér autókkal, ezt tudom kezelni. :)
viszont kevésbé melegszik, mint a sötétebb társai
Igen.
Viszont vigyázni kell a kőfelverődésekkel, mert hamarabb lesznek rajta barna csíkok.
Hát, igen.
Az 1.5 jó választás, de nem szabad benézni a választható vezetési módokat.
Lett volna olcsóbban 1.0, 3 hengerrel. Grrr. Azt, azért nem. Az 1.5, 150 LE elég, de inkább a 4 henger volt a döntő.
3.5k felett torkossá válik.
Nem volt szempont.
A váltót szokni kell, kicsit pörgetősebb, mint azt várná az ember.
Minden szempontból, mert eddig kifejezetten a manuálist választottam mindig. Itt még van bennem egy kis bizonytalanság, de egyszer élünk!
Dizájn tekintetében, nekem egy kicsit sok a méhsejt műanyag és az áldiffúzor, a karosszériások szeretik, mert nem kell hegeszteni.
Azzal nincs bajom. Ami kérdés volt, hogy hátul a két kipufogó az valós vagy kamu. Ennek még nem jártam utána.