( Hiena | 2021. 04. 15., cs – 21:59 )

Szép, belépőszintű, diszkréten villantós autó, kelet-európai középvezetőknek, mérsékelt áron. Kb. bemész, leülsz, papíroztok, lecsippantod  a kártyád és 3 hónap múlva örülsz. Még hitelt sem érdemes felvenni rá. Tőlünk nyugatabbra a 30-as megbízható munkatárs cégautója. Annak akinek már ciki a céges Golffal oviba vinni a gyereket, de még nem elég főnök a SUVhoz.
4-500km-es üzleti utakra jó. A sportülés hoszabb távoknál, 40 felett, már merevedést okozhat, de nem ott ahol az ember várná, és alacsony padlólemez miatt nehezebb a kiszállás. Bár annyira nem alacsony, hogy egy masszív tintázás után könnyen fel lehessen mászni az ülésébe.
A fehér szín jó választás, bár a  por kevésbé látszik rajta, a meggyes rigószar nagyon virít rajta, viszont kevésbé melegszik, mint a sötétebb társai. Viszont vigyázni kell a kőfelverődésekkel, mert hamarabb lesznek rajta barna csíkok.
Az 1.5 jó választás, de nem szabad benézni a választható vezetési módokat. 3.5k felett torkossá válik. A váltót szokni kell, kicsit pörgetősebb, mint azt várná az ember.
Dizájn tekintetében, nekem egy kicsit sok a méhsejt műanyag és az áldiffúzor, a karosszériások szeretik, mert nem kell hegeszteni.