( XMI | 2021. 04. 11., v – 18:03 )

Amúgy tényleg követed, hogy mi folyik a házuk táján, vagy csak gyorsan megnézted a wikipedián, hogy hivatalosan még ő neve van-e CEO: mellé írva?

Nagyon magabiztosan állítod, hogy semmi gond nincs a safety culture-rel, annak ellenére, hogy az erre hivatottak nem egészen így gondolták. Elhiszem hogy jobban értesz hozzá, de valahogy mégis érzek egy pici Dunnig-Krüger effektust a szavaidban... De meg lehet kérdezni az oroszokat is, hogy milyen biztonsági concern-ek vannak ~ ezer tonna LOx+kerozinnal töltött rakétákkal (hint: N1)

A Boeing meg egy külön sztori, amit hajánál fogva persze ide lehet rángatni (lévén az FAA sáros volt benne, ez tény), de ezen kívül nem sok köze van a témához.

Igen, a Boring company az alagútépítés hatékonyságát igyekezett javítani... Aztán rájöttek, hogy ez bizony nehéz, és a költség sajnos arányos az alagút keresztmetszetével. Úgy "oldották meg" a problémát, hogy az egész design-t leskálázták autó méretűre. Na ennek látjuk most a fogadtatását.