Lol... nem Musk vezeti, csak ő a CEO és a CTO. Vagy neki kéne minden pozíciót vinne a könyveléstől a takarításig?
Semmi gond nincs a safety-culture-vel. Szimplán csak papírgyártáson rugóztak. De azóta már életbe lépett az új szabályozás, ami nem a régi, milliárdokat semmért elégető, közpénzre épülő fejlesztési modelre épült. Szóval most már nem kell hónapokat várni engedélyekre. A boeing safety-culture-t lehetne megkérdezni, hogyan kaphat szabad kezet és üzemelhet felügyelet nélkül (az faa minden területen önellezőrzést enged számára). A boeing safety-culture miatt pár százan meghaltak már. 737-ng és 737-max botrányokat is fel lehetne hozni, de még a kapszulájuk órabeállítását sem tudták jól megcsinálni.
A boring company az alagútépítés hatékonyságát igyekezett javítani. Mert milliárdos összegekért az is olyan tempóval ment eddig, hogy egy csiga is lekörözte. A konkrét alagutak csak proof of concenpt célra szolgálnak.
Musk abban jó, hogy megújítja a sok évtizede begyöpösödött módszereket.