( kovi | 2021. 04. 09., p – 22:58 )

Szerkesztve: 2021. 04. 09., p – 23:39

El fogom engedni, de ezt a fajta újrainduló áltiskolásdit pl. nem tartom jó ötletnek. Nem csak a tanárokra értelmezett fertőveszély miatt, hanem a tanárok szakmai (online) felkészületlenségének stagnálása miatt sem. Itt lenne a lehetőség elvárásokat megfogalmazni, hiszen egy kényszerű tesztüzem erre is jó lehet. Minek megvárni a következő menetet?

Az elmúlt tanév fele látszólag kevés volt az online-komfort kialakításához az oktatási oldalon, aminek nagyon jó indikátora az elmúlt hónap. Lassacskán el kellene már dönteni mi van, illetve mi lesz, legalább egy egységes oktatási platformot nézhetnénk, ahol az első pillanattól közös elvárásokat kellene teljesíteni akár szabályozás által. Nem látom nyomát ilyesminek. Azt hiszem ha elsős, vagy hetedikes gyerekem lenne nagyon pipa lennék. Egyik az alapokat tudja majd intézményenként eltérően hiányosan, a másik meg jövőre fog random hiányos tudással továbbtanulásra jelentkezni. Ráadásul semmi garancia nincs arra, hogy jövőre nem kell ilyen gondolatokat a fejemben tartani akkori aktualitással, hiszen nem látom a változás szándékát sem.

Ui ismerek jól alkalmazkodó profi áltiskolai tanárt természetesen, de sajnos nem tudok általánosítani. Annyi semmirekellő rugalmatlan és képzetlen tanerő fedte fel magát ismét, hogy engem ez megint zavar. Két nap alatt meg tudom már mondani, hogy ki a “levegőfelelős”. Persze az én káromra, ill. a gyerekem kárára.