( Yuhl | 2021. 03. 10., sze – 15:37 )

Úgy javasolta, hogy azért mert addig garanciális. Addig ha beüt valami, akkor jó eséllyel kis költséggel megúszod. És akkor sem valami prémiumot választani, hanem valami olcsóbbat. Mondta, hogy ne féljek, ő 4 év után is megjavítja nekem, maximum nekem nem fog tetszeni a szervizszámla alján a végösszeg. Meg elcseszett egy világ az, ahol az autód hibáját szoftverfrissítéssel javítják.

Valaki egyszer azt mondta, hogy az autógyártás kb 2004 körül megszűnt, azóta problémát gyártanak.

A veteránt meg nem úgy kell érteni, hogy veteránoztatott gépjármű, hanem 20-25-30 éves verda, jó állapotban. Most tudni kell, hogy a szerelőmnél öreg prémiumvasak szoktak az udvaron állni. Mikor odagurulok én, a kis A3-asommal, mindig feszélyezve érzem magam, mert több löktérfogat van körülöttem, mint a csomagtartóm űrmérete :) Azok a kocsik jobb állapotban vannak, mint a mai pár éves gépek, pedig van olyan, amelyikben már 2 milliónál is több van kilométerből.
Szoktam nézegetni az ilyen 3-4-500-at futott Merciek, nagy 5-5,5-es motorral. De csak azért mert van hozzá szerelőm :) Ha nem rohad, de a motorját még attól fel kell újítani, nekem elfogadható megoldás.

(Fogyasztás: keveset járok autóval, főleg városban. Az Audi most 10-et eszik. Ehhez hasonlítva a 15-16 literes fogyasztástól nem leszek rosszul. Meg nem is városba kell, arra ott van a biciklim.)

Lodgy: gondolkodtunk rajta. Csak közben kifutottak a nagyobb motorral szerelt változatok, 75, vagy 90 lovas kocsit meg nem veszek, amibe lehet, hogy 7 embert meg csomagot is be kell rakni. A gyerekek sportolnak, télen ilyenkor beindul a bajnokság. Ha tudunk vinni magunkkal még mást is, kellhet a hely.