( muszike | 2021. 03. 03., sze – 10:23 )

Ilyen ügyben nekem is negatív a tapasztalatom. 

Aránylag sok hasonló ügyintézésem volt már mindenféle bankkal. Felkészülten álltunk bele. Minden szükséges papírral mentünk. Előtte elküldtem PDF másolatban, nézze át az ügyintéző. Persze, mindne rendben, mehetünk, adjuk be.

Mire másnap odaértünk beadni, kiderült, hogy az egyik papír még kellene. De miért nem mondta előző nap, illetve amikor egy héttel azelőtt emailben egyeztettük?

Abszolút az az érzésem, hogy csak akkor történik bármi, ha a kapcsoltatóval személyesen beszélünk.

Kontakt telefont természetesen nem veszi fel senki. Emailre nem reagálnak, csak egy hét múltán.

Valami workflow rendszerbe bekerültünk. Van róla SMS értesítés. Nyilván többször is kiküldik, hogy jaj de jó, X állapotba vagyunk, mindjárt történik valami. Persze semmi sem történik magától.