Az meg extra szívás. Nem elég, hogy meg kell oldanod az elektronikus aláírás, időbélyeg és archiválás problémáját, még a hiteles elektronikus másolattal is szenvedj. Erről én is olvastam már, csakhogy sehol nem találtam meg, hogy mit jelent ez a záradék dolog. Pontosan hogyan néz ki, hogyan kell rátenni. Erről konzultálni kéne lehet egy ügyvéddel.
Elrontod a hiteles elektronikus konverziót, és máris érvénytelen a szerződés.
Aztán győzd meg a másik felet, hogy mindez így érvényes.
Aztán a végén add össze minden költségedet (konzultáció ügyvéddel, elektronikus aláírás és időbélyeg díja, elektronikus archiválás díja), és hasonlítsd össze, hogy minden nem lett volna-e olcsóbb és kevesebb szívás papír alapon.
Szerintem ne szívasd magad. Nincs kész még erre a piac, az elérhető megoldások pedig se nem egyszerűen használhatók, se nem olcsók.
Multi-cégeknek vagy közepes méretű cégeknek érdemes ilyenbe belefogniuk.