( xclusiv | 2021. 02. 18., cs – 17:25 )

Van egy meglévő környezet, számlavezető rendszerrel, IG3-mal, meg 1024 egyéb k1f...ommal, amire nem is gondolsz - ebbe kell beledrótozni egy felhős mobilbankos alkalmazásszerver-halmazt úgy, hogy az alapvető funkciók ne sérüljenek, és az MNB se köthessen bele semmilyen szempontból

A számlavezető rendszert pár éve cserélték, volt is emiatt egy komolyabb leállás, ekkor ment a levesbe a régi, jól használható netbankjuk is. Szóval elvileg szép, új, csodás rendszerük van. És értem én, hogy bonyolult meg minden, de ha pár másodperc alatt _lezajlik_ egy átutalási vagy egy kártyás fizetési tranzakció (ami egyrészt tartalmaz számlaegyenleg lekérdezést is, másrészt pedig sokkal több is annál), akkor ne kelljen már 20 másodpercet várni egy mobilbank app kezdőképernyőjének a betöltésére.

Tipikus magyarosch rosszindulat

Tipikus magyarosch hozzáállás az, hogy ha valami sz*rt csináltunk, akkor kiadjuk a dolgozóknak, hogy pontozzák fel, hogy legalább ne látszon az, hogy annyira sz*r.

bizony én is toltam rá a régi mobilbank értékeléséhez képest egy jobb "jegyet" - ugyanis többet tud

Ez azért komolyan érdekelne, hogy mivel tud többet, mint a korábbi.