( gejzir | 2021. 02. 13., szo – 09:30 )

Ugyanebben a cipőben járok. Újfajta connect box, mögötte saját MESH router.

Kértem az ügyfélszolgálatot, hogy kapcsolják be a bridge módot. Segítőkészek voltak, tudták is mit szeretnék, de tájékoztattak, hogy az új boxokon ez még nem elérhető. Most készül egy szoftverfrissítés, csak az után fogják tudni bekapcsolni a bridge módot.

Viszont felhívták a figyelmem, hogy addig is hivatalosan nem támogatják azt, hogy saját routerem legyen. Kapcsoljam ki és használjam addig az ő dobozukat routerént.

Persze meghagytam a saját routert, most így néz ki a setup:

Vodafone doboz (WIFI kikapcsolva) <-- DHCP --> Saját souter <--- MESH --> További AP-k

 

Viszont itt a Vodafone doboz teljesen random módon megszakítja a DHCP kapcsolatot. Van, hogy 4-5 óráig bírja, de amikor rosszul működik, akkor percenként szétkapcsol. Most DHCP helyett fix ip-t osztottam a routeremnek a Voda boxon, de így is ugyanazt csinálja. Aztán az újrakapcsolódásnál megint minden rendben 1-2 percig. Logokban semmi. 

Erre van valakinek ötlet tapasztalat bármi?