Ugyanez a módszer vált be nálam is.
Először az egyes alkalmazás típusokat (játék, youtube stb) korlátoztam napi megadott óraszámra.
Nálunk nem a rossz tanulmányi eredmény volt a probléma, hanem, hogy nem tudta managelni az idejét és a saját elvárását (kitűnő bizonyítvány) nem tudta emiatt teljesíteni.
Levettem a korlátozásokat, mert sokszor közösen készülnek fel az órára vagy írnak leckét ha közös feladat van, nem volt fenntartható.
Helyette megmutattam neki a pomodoro technikát, hogyan priorizáljon, hogyan készítsen mindmapet a nagyobb témazárókhoz, flashcardokat fogalmakhoz.
Most ott tartunk, hogy TV-t kapott a szobájába, hogy ne a táblagépen egérmozizzon és görnyedjen mikor sorozatot néz. Nem kell ellenőriznem, hogy mikor, mit és mennyit néz, mert értemesen osztja be az idejét és így marad mindenre. A legjobb benne, hogy a két testvére is eltanulja tőle.