( kisg | 2021. 01. 22., p – 21:33 )

Én info98-as vagyok. :)

Egyébként tök egyetértek, valóban úgy kellene oktatni, hogy először megtanítják azt a matematikai apparátust, amit utána a többi tárgyban használni akarnak. Nem lenne hülyeség elgondolkodni pont ezek miatt a tömbösített oktatáson (amit a GDF pl. már csinál), tehát először egy tömbben letolni a matekot, aztán már mehetnek egymás után a fizika, mikro, makro ... stb. Hozzátéve, hogy BME mérnökinfón a fizikának jelenlegi formájában sok értelme nincs. Egy IQ teszt, amihez érdemben nem sok minden kapcsolódik. Persze van jelek meg elektro, amikre rá lehet fogni, hogy arra épül. De azért nem azon múlt a jegy, hogy a mechanikát meg a termodinamikát megtanulta-e rendesen a hallgató. Helyette meg kevesebb idő marad a tényleges szakmára, magasabb szintű szoftverfejlesztési ismeretekre, vagy akár arra, hogy amit az ember algelen vagy szabtechen elméletben megtanul, azt átültesse a gyakorlatba.