( Friczy | 2021. 01. 17., v – 16:32 )

Ha a céges munkához a cég nem biztosítja a megfelelő munkaeszközt, akkor ne csodálkozzon, ha a munka nem lesz elvégezve. Hasonlóképen, ha a cég által biztosított mobilnet keret kimerül, akkor ugrott a mobilneten keresztüli munkavégzés lehetősége. Valóban ciki lenne, ha a saját költségeden neteznél céges munkához, ne is tegyél ilyet. Viszont mivel UPC magánelőfizetőként használtad a Wi-free-t céges célra, eddig is azt tetted, még ha a költséged 0 is volt, mert a saját home előfizetéseddel biztosítottad, hogy a céges munkát el tudd végezni. Szóval így némileg ellentmondásban vagy magaddal.

De ez alapvetően mindegy. Ha neked a céges munkához kellett a Wi-Fi (mobilnet helyett), akkor minden további nélkül közölheted a munkaadóddal, hogy a Wi-free szolgáltatás megszűnése problémát jelent a munkavégzésben, és megkéred, hogy innentől ő biztosítsa a mobilneten keresztüli munkavégzés lehetőségét. Ha te vagy a céges rendszergazda, és a hozzáféréstől függ az üzembiztonság, akkor nem valószínű, hogy a cég megtagadná egy havonta pár ezer Ft költség kifizetését.