( zeller | 2021. 01. 16., szo – 11:01 )

Ne feletsd el megemlíteni, hogy azért kellett, mert a céges mobilnet nem elég munkára és privát használatra. Merthogy emiatt sírtál a másik topicban, és ezért volt jó egy _ingydenesen_ nyújtott szolgáltatást igénybe venni. Már ahol volt. (A 90% az erős, nagyon erős felülbecslése a valós lefedettségnek...)

UPC ügyfél _voltál_, ugyanis a Vodafone-UPC tranzakció után már Vodafone ügyfél vagy, és azok a szolgáltatáscsomagok állnak a rendelkezésedre, amiket az új szolgáltató nyújt.

Ja, és az UPC is teljesen jogosan kivezethette volna ezt a díjmentes szolgáltatást, akkro sem lett volna semmilyen relevanciája annak, hogy "de neked ez kellett". Lehet, hogy üf. megtartásért jó volt, de a Vodafone-nak van hasonló jellegű internet-elérést biztosító szolgáltatása, és vélhetően úgy gondolkodtak, hogy ha lesz is elvándorlás ennek a dílmentes extrának a kivezetése okán, azt kompenzálni fogja a wifree-ről mobilnetre váltók által generált üj mobilnetes ügyfélszám.

Én futnék egy kört a Voida felé, hogy bocsi, de nekem a wifree nagyon fontos szolgáltatás volt, emiatt döntöttem upc mellett, most viszont -ennek a megszünésével- erősen elgondolkodtam szolgáltatóváltáson, tudnak-e valamilyen anyagilag is elfogadható alternatívát ajánlani. Fognak, de való igaz, az nem lesz ingyen.