( Yuhl | 2021. 01. 15., p – 12:30 )

Van egy húsz éves, életének 90%-át garázsban töltött, igen keveset használt személygépjárművem, ami minden létező bekapcsolt fogyasztóval és extrával kb háromezres fordulatnál nagyjából 13.5V-ot produkált az akkumulátornál. Ez a mérés a legutóbbi akkucsere idején volt, akkor azt találta mondani a szaki, hogy hát ez nem igazán jó, de még elmegy, de inkább villamosságissal csináltassam meg. Ilyenből van kettő is az ismeretségemben, az első azt mondta, hogy ha ennyi felesleges pénzem van, felőle. A másik, hogy ne legyek már hülye. Az autószerelőm azt mondta, hogy ha egy cella beszarik az akksiban 10.8V-al akkor is elindul az autóm, ne fossak. A generátort meg ne nézzem akkutöltőnek, mert nem az. (Amennyire én használom a kocsit, tuti nem.) De ha ennyire parázok, havonta egyszer egy hétvégére dugjam rá töltőre.