( Ritter | 2021. 01. 11., h – 10:42 )

Sok igazság van abban amit írsz.

Sajnos ez az ára annak, hogy több 100 millió dolláros költségvetésű játékok vannak. Mindenhol kell árusítani, hogy megtérüljön és még profit is legyen. Nézd a Cyberpunk 2077-et. Bevállaltak egy hatalmas rizikót azzal, hogy hibásan kihozták konzolokra. Így lett az év(tized) játéka az év(tized) csalódása. Pedig ha csak PC-re hozzák ki karácsonyra nagy ünneplés és siker lett volna. Voltak PC-n is hibák de hát ezt már megszoktuk. Ha még kihozzák Playstation 5-re is és az új Xbox-ra akkor sem lett volna nagy botrány. De hát mindenhonnan kellett a pénz. Sok eladott konzol pedig még az előző generációból volt otthon a vásárlóknál, PS5 épp csak megjelent. Ez a játékfejlesztő oldal szemlélete. Bár itt szerintem hibát követett el a CD Projekt Red. De a botrányosan sok bug miatt és nem azért mert PS4 és Xbox One konzolokra is kihozta a játékát. 

Persze értem, hogy égett már a talaj a sok beöntött pénz miatt és nem várhattak a következő karácsonyig. De én a helyükben akkor is csak PC-re hoztam volna ki. A nagy várakozás miatt sok konzolos vett volna PC-t ezért a játékért, majd később konzolra is megvette volna. Vagy meg kellett volna boltolni a Google-lel, hogy minden konzolos eladáshoz jár ajándékba egy Stadia verzió addig amíg a normálisan bugmentesített PS4 kiadás megjelenik. A Google még úgy is jól járt volna. Így meg végképp, mert lényegében a Cyberpunk 2077 rúgta be a Stadia-t a gamerpiac közepére. Csak a CD Projekt Red jött ki rosszul a végén.