Ha csak varosban hasznalja valaki allando kulonfele helyre jarasokra akkor arra ott a Smart.
Ha murvan heti 1x 10-20km akkor meg lada niva.
Vagy ha valaki munkaba megy es utkozben van 30-40km autopalya, akkor a biztonsag mar fontos lesz. Mert akkor hetente megvan 400km palyazas.
Aki meg nem onzo az kerul a fasz rosszabb vegere altalaban.
SUV EV-t is onmagam miatt vettem, mert biztonsagosabb fizikailag, mint a legtobb szemelygepkocsi. Jobb a software, mint a tobbi auton. Pont telibeszarom a kevesebb co2-t. Ha gumit kene egetni mukodesehez es az kenyelmesen rakhato lenne a tuzre akkor azt egetnem. Vagy ha ugyan ez a software egy Volvoban lenne es otthon lenne benzinkutam, azt valasztottam volna. Mert akkor megvan ugyan az a biztonsag es kenyelem.
Persze ettol meg szeretnem, hogy kevesebb co2 legyen varosban amerre jarhatok, tehat ha kotelezove tennek mindenkinek EV-t en orulnek neki.
Meg milyen jo lenne ha mindenkinek lenne otthon 50-100kW akksija ami nem csak felszivni tudja az aramot a halozatrol, hanem hasznalhato lenne vissziranyban is es szolgaltatok ezt ki tudnak hasznalni, mert akkor maris kevesebb szeneromu kellene.