( st3v3 | 2021. 01. 07., cs – 15:12 )

Miért szutyok?

az igazat megvallva valószínűleg a szolgáltatókhoz való viszonyom tükröződik elsősorban az általuk biztosított email&webmail megítélésében is, így jobban belegondolva valószínűleg túlzó mértékben is előítéletesen.

A régi emlékek axelero-s, majd upc-s időkből azért nem voltak makulátlanok: több alkalommal fordult elő, hogy érvényesnek tűnő email spam-ben landolt vagy konkrétan nem érkezett meg (gondolom el lett dobva), ugyanezek máshova megjöttek. De ezek régi történetek, viszont hagytak maguk után némi rossz alap érzést. Plusz ok nélkül nem cserélgetek szolgáltatót, de azért így is volt "szerencsém" 4db váltást levezényelni 3 év alatt és örültem, hogy egyikhez se kapcsolódott semmi. A mobil hívószámoknál teljesen megoldott dolog a számhordozás, de az egyetlen címnél aminél felmerült, hogy megmaradna anno iszonyat mennyiségű elpocsékolt idő után is csak kieséssel és egyéb fájdalompontokkal sikerült meglépni és persze azt is csak egy átmeneti rövid időre. Röviden összegezve -> én személy szerint lebeszélek róla mindenkit, mert oké, hogy amíg van addig örömmel lehet használni, de ha váltani kell akkor nincs nagyon egyszerű menekülő út..

Más: nekem egy távközlési szolgáltató által biztosított emailcím semmivel sem tűnik hivatalosabbnak mint egy gmail, vagy egy sufnihostra beregisztrált egyedi domain a @ után :).