( _ventura_ | 2021. 01. 07., cs – 11:57 )

A sorrend azért fontos. Ha beázik a fal akkor nem csak festek oszt jó lesz. Hanem cserélem/megjavítom a tetőt aztán festek.

Nem tudom megint honnan szerezted a kia ceed es adatokat de a kia.com ról idézek:

Az "U3"-as dízellel szerelt Ceed CO2 kibocsátása a várakozások szerint az új WLTP (könnyű gépjármű harmonizált tesztfolyamat)

Idézek a audi.hu ról:

A motorpalettán (üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 7,1-6,6 l/100 km; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált*: 186-174 g/km) két erőteljes, 170 kW (231 LE), illetve 210 kW (286 LE) teljesítményű V6-os TDI-aggregát sorakozik, mindkettő már alapkivitelben a gazdaságos közlekedést segítő, s ezzel az üzemanyag-fogyasztást mérséklő mild-hibrid technikával.

Szóval a 100kWh-tha leszamolom 200g/km el akkor is 75e km után kezd a fosszilis átfordulni az autó meghajtása elvileg szennyezőbb lenni. Persze a teljes képhez hozzátartozna megnézni mennyi co2-be kerül a 1kWh eljuttatása a töltöponthoz, valamint 1L benya a kuthoz.