( hajbazer | 2021. 01. 05., k – 01:25 )

Nosza legyen gyorsan minden autó elektromos, roncstelepre az összes benzines és különösen dízel autókkal!

Nem kell roncstelepre küldeni őket. Át lehet alakítani elektromossá, akár hazai munkaerővel, itteni autószerelőkkel. Vagy ami nem kerül semmibe: korlátozni a számukat. Úgy általában az autókét.

Az erőltetett villamosautósítás nyilván semmilyen autóipari érdeket nem szolgál.

Az erőltetett villamosautósítás semmilyen érdeket nem szolgál, ugyanis nem létezik. Ha létezne, akkor nagyjából annyi családnak lenne villanyautója, mint okostelefonja. Az okostelefonoknak és a melléksodrokon felkapaszkodott okoseszközöknek van erőltetett piacuk. Évente milliárdos költségvetések mennek el arra, hogy marketing-erőszakkal elhitessék a fogyasztókkal, hogy szükségük van minden évben újra. Villanyautók jelenleg még csak kirakatban vannak, keveseknél, akik megengedhették maguknak, vagy tudasoan választották.

A villanyautók mellett egyébként nem feltétlenül az autóipar érdekei és a környezetvédelem szólnak a leginkább. Hanem az, hogy az elektromos energiát sokkal univerzálisabban meg lehet termelni, mint a belső égésű motoros autók üzemanyagát előállítani. Például akár otthon, napelemmel. Így nem kell az olajiparon csüngeni. Amit persze befektetőék nem vennének szívesen, sem az általuk korrumpált politikusok és SJW-k.

Az eredmény, a mobilok által már eleve felpörgetett akku iparnak még nagyobb a nyersanyagigénye, többek között kobaltra. 

Érdekes, hogy az elektromos autókat állítod pellengére, miközben az okostelefonokat 1-3 évente cserélgetik, immáron majdnem 10 éve ez a tendencia. Magyarországon egy 2020-as felmérés szerint 24% használ(t) egy évnél nem régebbi okostelefont és további 47% 1-3 éves okostelefont. Ez barátok között is 3 évente 4 millió új készülék, és mivel 6 millió okostelefon van Magyarországon, így minimum 2 millió kidobott készülék. A 4 millió új készülék 852 tonna új okostelefon (ha átlagosan 200 grammal számolunk), 6000 km-ről idepöfögtetve, vadonatúj akkumulátorokkal, amihez a nyersanyagot ugyanott, ugyanolyan etikátlan és környezetszennyező módon bányásszák azért, hogy legyen a Tapicskoló családnak a fa alatt minden 1-3. évben új okostelefonja. Míg az elektromos autókba szánt akksikat ennél azért jóval hosszabb élettartamra szánják.

A következményekbe már természetesen képtelenek belegondolni egy 1-bites agyú SJW népek.

Nem csak ők. Gyakorlatilag a legtöbb kényelmes seggű, fősodratú mérnök úr is képtelen erre, pedig számtalanszor megy az elitkedés, hogy ők mennyire jobban™ ismerik és figyelembeveszik a tudományt.

Természetesen gyerekeknek ott sem lenne helye.

Alapvetően az Apple-nek nem lenne helye a távol-keleten, hiszen amerikai és európai országokban is tudna gyártani iPhone-t és akkor is profitábilis maradna. Sőt ha drágábban adná el, is megvennék. Láttuk már, hogy nincs határ. Az Apple távol-keleti gyártosorai nem más, mint korporatokrata filléreskedés, ami az egyik legtenyérbemászóbb típusú üzleti arrogancia.